Köpa fågelspindlar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

29
11
tarantula:
Är på jakt efter Brachypelma Boehmei samt Grammostola rosea. Ngn som vill sälja? Har hört att det finns en exportör i Polen men glömt vilken ngn som kan tipsa?
Mvh Krister

5061
3824
Tropfrog:
Testa att lägga en annons i köp och säljavdelningen.

Mvh
Magnus

29
11
tarantula:
Har prövat med det utan resultat..

Medlem i SkHF
30
22
johandenver:
Kör en sökning i denna, finns många leverantörer i polen som har boehmei i alla fall, rosea har jag inte tittat så mycket efter.

invertory.app/market?marketCategory=Spiders&continent=Europe

67
39
Tonyikalmar:
www.spidersworld.eu/en/ 

Kan det vara den polska sidan som du tänker på? De brukar ha ett bra utbud och priser. 

29
11
tarantula:
Tack för era tips hittills..  bästa vore om jag fick tag på boehmei i Sverige.. hoppas att jag snart lyckas... verkar hopplöst

26
8
julia455:

Har ju en sling, annars har ju spiderworld en hona till salu som är större sling/mindre juvenil.

www.spidersworld.eu/en/females-and-pairs/267-brachypelma-boehmei-female-3-5cm-body-size-mexican-fireleg.html


29
11
tarantula:
Om man skulle vilja handla från ngn av sajterna i polen t ex hur gör man med betalningen och kan man lita på att dom skickar djuren? vore ju bäst om det gick att perata med dom först..

26
8
julia455:
tarantula skrev:
Om man skulle vilja handla från ngn av sajterna i polen t ex hur gör man med betalningen och kan man lita på att dom skickar djuren? vore ju bäst om det gick att perata med dom först..


På spidersworld kan man betala med paypal, man kan ju skicka meddelande eller kontakta supporten och öppna en ticket. Med express så har du också levnadsgaranti hos dom och borde vara framme inom veckan. :) Så tänk det som en "vanlig" nätbutik fast med spindlar

Medlem i SkHF
30
22
johandenver:
Jag har faktiskt aldrig haft problem med att handla spindlar online. Har mestadels köpt från Tyskland och England tidigare men nu är det mest Polen som gäller (engelska butiker skickar inte till Sverige längre).
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild