Forum för exotiska fåglar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

6
1
Swedragons:
Tjena vet att td egentligen bara är till för terrarie djur så att säga. har dock ingen annan stans ja kan tänka mig att någon skulle veta om ett forum för fåglar så som pappegojor osv. någon här som har ett forum där de djuren diskuteras och säljs? 

26
53
RIBRI:
Swedragons skrev:
Tjena vet att td egentligen bara är till för terrarie djur så att säga. har dock ingen annan stans ja kan tänka mig att någon skulle veta om ett forum för fåglar så som pappegojor osv. någon här som har ett forum där de djuren diskuteras och säljs? 


Fågelhobby (Riksförbundet Svensk Fågelhobby). 

352
269
Animallover_1984:
Swedragons skrev:
Tjena vet att td egentligen bara är till för terrarie djur så att säga. har dock ingen annan stans ja kan tänka mig att någon skulle veta om ett forum för fåglar så som pappegojor osv. någon här som har ett forum där de djuren diskuteras och säljs? 


Hej! 

Papegojägare här :-) Kan tipsa om: burfaglar.ifokus.se/ sen finns säkert en massa olika "forum" på facebook (beroende på vilken/vilka arter du är intresserad av). 

Lycka till!

Mvh/Animallover_1984

6
1
Swedragons:
tack så hemskt mycket för era svar! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild