Värmematta slutade fungera

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

9
0
VeronikaS:

Jag upptäckte idag att min ExoTerra värmematta som jag haft i lite mer än en månad har slutat fungera. Det är en mörk fläck på den som är jättevarm, men resten av mattan är kall. Terrariet står ungefär 1 cm ifrån bordet som är under så det har funnits luftutrymme emellan. 

Jag ska åka till djuraffären jag köpte den ifrån imorgon och fråga om garanti och vad felet kan vara, men jag tänkte att ju fler som kan säga sin åsikt, desto bättre. 

Här är en bild: 

Jag vill bara veta vad problemet kan vara - om det råkade vara en dålig värmematta eller om det är något som jag gjort och som jag kan undvika genom att ändra något. 


733
295
markusbabs:

Jag vet tyvär inte vad det är för fel men , Själv så undviker jag många exoterra produkter då jag tycker att dom verkar ha sämre pris och kvalitet.

Men om du vill köpa ny värmematta så köp från firstreptiles.se     Billigt och snabb leverans  :)

www.firstreptiles.se/webshop/varme/varmemattor/7


1159
624
Temla:

Min värmematta fungerar med tänkte nämna ytterligare en produkt av det märket som är tveksam. 

Jag har en ExoTerra termometer (den där runda) som visar hela 10 grader fel. Det kan ju vara rent livsfarligt för djuren! Och när jag mäter värmen med två likadana ExoTerra termometer så skiljer graderna sig rätt mycket dem emellan med. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild