Dvärgkameleont

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
MarSwe74:
Har fått upp ögonen för kameleonter och läser allt jag hittar ???? har sett att det finns dvärgkameleonter, läste lite bla om Trioceros ellioti som jag blev intresserad av. Är det någon här som har såna? Finns dom att få tag på? Finns det nån info på svenska?

1228
464
leedragon:

MarSwe74 skrev:
Har fått upp ögonen för kameleonter och läser allt jag hittar ???? har sett att det finns dvärgkameleonter, läste lite bla om Trioceros ellioti som jag blev intresserad av. Är det någon här som har såna? Finns dom att få tag på? Finns det nån info på svenska?

Nej det är engelska som gäller i allämnt eller tyska.

Kan finnas ellit i sverige annars är det hamm som gäller. Dag temperatur på solplatsen 27 grader, rumstemperaturs 22, på natten kan temperaturen gå ner till 10 grader men kan nog hållas till 16.


2
0
MarSwe74:
leedragon skrev:

Nej det är engelska som gäller i allämnt eller tyska.

 

Kan finnas ellit i sverige annars är det hamm som gäller. Dag temperatur på solplatsen 27 grader, rumstemperaturs 22, på natten kan temperaturen gå ner till 10 grader men kan nog hållas till 16.


 Ja vem vet när det kan bli en mässa igen? ???? Inte för att det är någon brådska, tänkte bara i största allmänhet.

1228
464
leedragon:
MarSwe74 skrev:

 Ja vem vet när det kan bli en mässa igen? ???? Inte för att det är någon brådska, tänkte bara i största allmänhet.

Inget satt, kolla med facebookgrupper eller tyska köpsidor för reptiler, du får åka själv och hämta den där isånnafall.

Medlem i GHF
635
410
Jimmy:
MarSwe74 skrev:

 Ja vem vet när det kan bli en mässa igen? ???? Inte för att det är någon brådska, tänkte bara i största allmänhet.


Antagligen inga mässor före midsommar. Sikta på 2022 och blir det tidigare så är det positivt. Så länge man inte kan gå på tex en konsert eller en hockeymatch så blir det inga mössor.

5
2
Snakeboy:
jag föderupp skriv på terrariedjur svarar när som om det säljer 1000kr st sverige 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild