Göteborgs Herpetologiska Förening, aktiviteter 2021

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i GHF
74
161
Jeppe:
Göteborgs Herpetologiska Förening tar nya tag inför 2021 och det planeras exkursioner, mässa och föredrag under året. Gå in på föreningens Facebooksida och kika, och se till att bli medlem om du bor i Göteborgsområdet.
Vill du komma i kontakt med föreningen kan du skicka ett mail till Goteborgsherpetologiska@gmail.com.

Medlem i GHF
74
161
Jeppe:
Vi kan nu även meddela att efter måndagens årsmöte är alla styrelseposter tillsatta i föreningen! Då föreningen är i något av en nystartsfas är detta ett ypperligt tillfälle att vara med och påverka och komma med idéer till föreningsaktiviteter etc., så se till att bli medlem! 

Medlem i GHF
635
410
Jimmy:
Trevliga nyheter!

Medlem i SHF
192
361
Thinning:
Jätteroligt att GHF satsar igen, herpetologiska föreningar behövs mer än vad många förstår.
Till er som bor i Göteborg och Västra Götalandsregionen vill jag bara passa på och uppmana att ni går med i föreningen och är med och påverkar hur den ska fungera.

En förening bygger på medlemmarnas engagemang och idéer!

Lycka till med 2021 GHF!

Med vänlig hälsning, Björn Thinning (ordförande i Sveriges Herpetologiska Riksförening)

44
36
Masala:
Om man bor i Halmstadtrakten, är er förening den som är lämplig att gå med i då? 

Medlem i GHF
74
161
Jeppe:
Det tycker jag absolut! Vi tar glatt emot även Hallandsbor i föreningen. 
Sen ska väl tilläggas att även Smålands- och Skånes herpetologiska förening ju också finns, och du bor väl så att säga lite i mitten.

44
36
Masala:
Jeppe skrev:
Det tycker jag absolut! Vi tar glatt emot även Hallandsbor i föreningen. 
Sen ska väl tilläggas att även Smålands- och Skånes herpetologiska förening ju också finns, och du bor väl så att säga lite i mitten.


Tackar!

Ja, jag bor ju lite i mitten. Nu fick jag lite att fundera på, visste inte att det fanns så många alternativ. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild