Bildtråd terrarium

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

6
8
ellinoff:
Tycker det bör finnas en tråd där vi postar bilder på våra terrarium och kan inte hitta någon. Det är ju nästan det roligaste, att inreda och dekorera. Tänker att man skriver vad man har för djur i terrariet (om man har något) och om man vill även utveckla vidare. Hoppas på mycket inspiration! 

9
3
Lolalol:
Jag har en ögonfrans gecko på 6 g här i. (Matakålen brukar stå i trädet på toppen)

16
7
reptil13:
jätte fint terrarium du har det är värkligen jätte fint och snyggt.

Medlem i GHF
3094
1676
EmanuelKarl:


Många har egna byggtrådar för var och en av sina, eller en för alla sina (vilket jag önskar att jag gjorde för mina, det blir lite rörigt efter ett tag). Jag har pilgiftsgrodor och gör det förmodligen mycket mer avancerat än det behöver vara för många andra djur, men att inreda och bygga är ju trots allt det roligaste. 


Här är mina. Missa inte att alla (utom den sista) är uppe i flera sidor.
www.terrariedjur.se/forum/thread/9865/
www.terrariedjur.se/forum/thread/10093/
www.terrariedjur.se/forum/thread/10579

Det finns också en samligstråd för byggtrådar:
www.terrariedjur.se/forum/thread/2476/2/

167
162
Imori:

Tanken var grön oas i industri.


Självklart kom nyfiken Custer (Lygodactylus williamsi) fram för att kolla vad man höll på med när man tog närbilden.

656
344
Johnexotics:

656
344
Johnexotics:

656
344
Johnexotics:

187
33
AntonMurseli:

187
33
AntonMurseli:
Mitt bygge åt en diademsnok (Spalerosophis diadema). Inte klart än, ska fixa lite mer inredning och sand. Glas måste även köpas
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild