Nya burken!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2688
1120
EmanuelKarl:
Då var ett projekt färdigt, dags för nästa.

Detta bygget kommer vara av en väldigt annorlunda stil jämfört med Costa Rica-burken, men jag tror detta kommer bli riktigt bra, om inte bättre, trots att det är lite mindre.

Jag drar nog inte igång riktigt ännu, var tvungen att köpa burken när jag hittade ett passande terrarium, de perfekta måtten jag ville ha, som knappt var använt till salu nära mig. Men jag kommer uppdatera er. 

60*45*60. 
Fortsättning följer!

2794
2068
Tropfrog:
Grattis. Alltid lika kul när man står där med en helt blank duk. Möjligheterna är nästan oändliga. Vad har du tänkt för tema för denna?

Mvh
Magnus 

2688
1120
EmanuelKarl:
Tropfrog skrev:
Grattis. Alltid lika kul när man står där med en helt blank duk. Möjligheterna är nästan oändliga. Vad har du tänkt för tema för denna?

Mvh
Magnus 

Lite Troy Goldberg-stil, fast inte lika mycket mossa och mer växter/ytenhet. Tänker inga ormbunkar, ganska många philodendron/monstera. Ni får se senare.

2688
1120
EmanuelKarl:
Ber om ursäkt för sen uppdatering. Har inte hunnit komma igång med det det förrän nu. Nu är belysning, hygrolon och en dysa beställda från LoE Terrarietillbehör. Dessutom beställde jag lite aroider från PLNTS.com. Bara en verrucosum till denna bruken, men även några babyplants till mitt skrivbord. Har redan en större mängd växter som skriker efter ett eget terrarium så jag har inte behövt beställa något, förutom några Marcgravias som anlände till mig för några veckor sedan. Mängder med tuffa sticklingar som jag har kommit över, ståendes på rotning. Denna burken kommer bli grym.

Fortsättning följer.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild