Vart kan man skaffa axolotl?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
1
hannahelena:
Hej!
Har länge funderat på att skaffa två axolotls och då jag vet att jag kommer ha mer tid nu under en lång tid så känns det som ett bra tillfälle att skaffa två.

Hur som helst så har jag inte hittat några uppfödare, så jag undrar om ni kanske vet om några? :)

Tack

3
1
Onka:
herperschoise i uppsala säljer vet jag :) 

4
0
Jokern2022:
hannahelena skrev:
Hej!
Har länge funderat på att skaffa två axolotls och då jag vet att jag kommer ha mer tid nu under en lång tid så känns det som ett bra tillfälle att skaffa två.

Hur som helst så har jag inte hittat några uppfödare, så jag undrar om ni kanske vet om några? :)

Tack

Hejsan vi har precis fått våra första AXELLOTEL bebisar av våra ca 2 årliga AXELLOTEL par. Men bara två överlevde tyvärr av hundra tals ägg:/ 

Men du får gärna köpa Dom är lev klara om du vill ??

Sen lägger nog våra ägg snart igen då vet vi mer om hur vi ska ta hand om dom ju 

Mvh Johan Nilsson 

4
0
Jokern2022:

Hejsan vi har precis fått våra första AXELLOTEL bebisar av våra ca 2 årliga AXELLOTEL par. Men bara två överlevde tyvärr av hundra tals ägg:/ 

 

Men du får gärna köpa Dom är lev klara om du vill ??

 

Sen lägger nog våra ägg snart igen då vet vi mer om hur vi ska ta hand om dom ju 

 

Mvh Johan Nilsson 


5061
3826
Tropfrog:
sv.wikipedia.org/wiki/Axolotl

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild