Mår min sköldis bra??

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
Gesing:
Har fått ta hand om en sköldpadda som jag tror inte har haft det så bra. Hen har bott i en källare utan lampa och i en väldigt torftig miljö. Jag kan inget om sköldpaddor och skulle behöva veta ALLT. Jag tror att hen är en reeves vattensköldpadda och tycker skölden ser blek och sliten ut och vill ge hen det jag kan. Hen är social och nyfiken när jag pratar med hen. Vi har fått till oss att det är en hona, men jag vet ju inte säkert.

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:

Gesing skrev:
Har fått ta hand om en sköldpadda som jag tror inte har haft det så bra. Hen har bott i en källare utan lampa och i en väldigt torftig miljö. Jag kan inget om sköldpaddor och skulle behöva veta ALLT. Jag tror att hen är en reeves vattensköldpadda och tycker skölden ser blek och sliten ut och vill ge hen det jag kan. Hen är social och nyfiken när jag pratar med hen. Vi har fått till oss att det är en hona, men jag vet ju inte säkert.


Har du läst skötselrådet som finns?

www.terrariedjur.se/caresheet/turtles/c_reevesii


3
7
schmoozer:
Stor grov/svans är tydligt hos hanar som är 10 cm eller större lite som (trebenta baktill). Skicka bild på sköldpaddan. 

3
0
Gesing:

3
0
Gesing:
Doris
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild