Herptek

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

70
86
Realboas:
Någon som vet en svensk återförsäljare av dessa. Hittar bara en om jag googlar. Finns det fler?

Skulle bli glad om ni kunde länka dessa

281
366
Cartaq:
Finns bara en i dagsläget vad jag vet, och han är inte att lita på om man läser diverse trådar här på forumet. jag med flera har köpt ifrån LP- Racks i Danmark pga. detta. 

70
86
Realboas:
Skickar LP Racks eller får man köra ner och hämta? Kan tänka att det blir en rejäl lev kostnad på 4 st herptek 150.

281
366
Cartaq:
Realboas skrev:
Skickar LP Racks eller får man köra ner och hämta? Kan tänka att det blir en rejäl lev kostnad på 4 st herptek 150.

Ja, LP skickar med lastbil. Jag räknade ut vad frakten skulle bli för mina 4st jag köpte och priset sprang iväg lite. Därför passade jag på att ta en helgtrip ner och hämta, jag hade andra ärenden på vägen. 

80
28
Zombieboyy88:
Vilket frakt alternativ väljer ni som beställt? 
Väldigt skillnad på priserna 

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:

Istället för att skapa en ny tråd om Herptek så lånar jag denna och ställer en Herptek fråga

 

Jag fick en leverans på 7 styck Herptek terrarier igår och nu undrar jag om de är tillräckligt starka i konstruktionen att staplas 3 på höjden med substrat och inredning eller är det bättre med ett hyllsystem där de står var för sig. 

Vad säger ni som har erfarenhet av Herptek?

 


18
12
Mambert:
Passar också på att ställa en fråga. Zoosmart.se verkar vara den svenska återförsäljaren av Herptek. Är det någon som beställt ett terrarium där som vet ungefär hur lång leveranstid det kan vara?

Medlem i SkHF
73
37
Kenneth58:
Mambert skrev:
Passar också på att ställa en fråga. Zoosmart.se verkar vara den svenska återförsäljaren av Herptek. Är det någon som beställt ett terrarium där som vet ungefär hur lång leveranstid det kan vara?


Kontakta företaget ifråga, måste vara bättre annars blir det bara gissningar.

18
12
Mambert:
Kenneth58 skrev:


Kontakta företaget ifråga, måste vara bättre annars blir det bara gissningar.

Jo, jag gjorde det men blev inte så mycket klokare.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild