Redigera inlägg

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

79
14
Alexxus:

Tycker att det borde finnas en möjlighet till att redigera inlägg, vid redigering efter en viss tid, säg 30 sekunder, så bör det även dyka upp en notis längst ner på inlägget där det står att det redigerats, vilken tid, datum etc etc.

En otroligt användbar funktion.


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Det går redan att redigera ett foruminlägg man skrivit under en viss tid :)


229
124
CJBReptiles:

Ja men det går inte att redigera bildkommentarer. Det måste fixas anders :)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Hehe, det står med på "att göra"-listan. Får se om man hinner något när man är ledig imorgon :)


79
14
Alexxus:

Ser endast alternativ för huvudinlägg? Nu såg jag :P Borde dock finnas under obegränsad tid? Bara att det finns någon typ av markering för att inlägget är redigerat finns så att folk inte jag ändra åsikter osv osv och fula sig, inte för att jag tror att någon skulle göra det här :DD


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Fast det är ju väldigt svårt att veta vad i en text man ska få redigera och inte :) Hur vet man vad som är en åsikt och inte? ;)

 


104
11
_kim_:

Tycker absolut inte att man ska få redigera sina inlägg när som helst. Det har man sett på andra forum hur rörigt det kan bli. Räcker att man kan göra det en stund som det är.

 

//Kim


79
14
Alexxus:

Aja det är bara vad jag tycker, har skrivit saker som jag någon timme senare sett varit konstigt skrivit och att man då vill ändra det men det har ju inte varit möjligt så det var därför jag tyckte att det värkade vettigt, precis som _kim_ skriver så finns det på andra forum, ser dock aldrig att det blir rörigt?

 


1661
777
fluffis:

Själv är jag jättenöjd som det fungerar nu med foruminlägg att man kan redigera dem viss tid bara.

Alexxus: Du får korrekturläsa direkt efter du skapat inlägget :)


11
0
myran:

Jag skulle vilja ha en "anmäl" på varje forum inlägg, där man sedan får skriva varför man vill anmäla det.  

Så om jag skriverett inöägg i en tråd, som är ex ett elakt svar, så kan personen som tycker det är elak tryck på anmäl och sedan skriva en förklaring, sen kan admin avgöra om den skall tas bort eller redigeras eller vad nu som krävs

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild