Blir det fortfarande en mässa i malmö

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

10
1
Taffesreptiler:
Hejsan hejsan jag undrade om de blir en mässa i malmö i april pga corona viruset?

Medlem i SkHF
969
1084
NellyNiklas:

Det är fortfarande oklart. Mer information kommer i dagarna. Håll ett öga på fb-gruppen "Malmö Tropikmässa". 

Mvh
Niklas


5088
3861
Tropfrog:
Jag stannar hemma och många med mig. Om det blir en mässa så blir den väldigt tunn.

Mvh
Magnus 

157
375
curtus:
Jag hoppas att både arrangörer och besökare har vett nog att avstå från sådana här nöjesaktiviteter för tillfället.
Jag är själv inte speciellt orolig för att bli sjuk men jag är lite orolig för de nära och kära man har runt omkring sig som är i riskgruppen.

Så låt alla nöjesevenemang vara tills detta är under kontroll. Tänk på att de egoistiska besluten att åka på semester eller mässor kan bli ödesdigert för din eller någon annans mamma, mormor, farfar, syster etc.

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:

Avvakta och invänta besked det ska komma information idag i facebookgruppen Malmö Tropikmässa, det är en månad till mässan och det kan hända mycket tills dess. 



5088
3861
Tropfrog:
ZDC skrev:
Avvakta och invänta besked det ska komma information idag i facebookgruppen Malmö Tropikmässa, det är en månad till mässan och det kan hända mycket tills dess. 




Göteborgsvarvet i början av maj är inställt. Det stämmer att mycket kan hända på en månad.......prognosen ser inte bra ut.

Nej, stanna hemma och umgås med era djur istället, hjälp inte skiten att spridas.

Mvh
Magnus  

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:
Det är officiellt nu, mässan 10/4 är inställd, nytt datum förhoppningsvis i Maj månad. 

54
12
Theraphosa2004:
Skulle det vara Malmö mässan nu den 28 ? Eller inställt ? 

Medlem i SkHF
969
1084
NellyNiklas:
Har inte hört något annat så nej, den är inställd. Däremot så har Tropikhuset en "minimässa" i butiken den 29/8 om det är av intresse. 

54
12
Theraphosa2004:
Hej nej det blir ingen mässa i Malmö. Han som har hand om sidan på Malmö mässan har inte uppdaterat sidan. Så jag Ringde. Och kanske.....25 Dec kanske då om det här blivit bättre med Corona men det är väldigt oklart. Så tyvärr.....jag pratade med han som arrangerar detta och han bad mig hälsa er här. Mvh Roger 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild