Tarentola mauritanica

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

25
0
AkvaristFAF:

Bestämt mig för å skaffa murgeckos igen, så har inrett ett terrarium till dom. Ska bara i lite bark å fler klättergrenar så e ja nog lite nöjd :) VA ju ca 7 år se njag höll reptiler sist så har en fråga om nån har erfarenheter om att hålla fler hanar i samma terrarium. Detta är bara till för uppväxt då det är juveniler som inköps. Förmodligen hinner jag bygga / köpa större redan innan mässan men alltid kul å pilla med nått å d skadar ju itne å ha ett terrarium ståendes klart för isläpp :D


412
419
Hadara:

jag är ju en sån som är emot att ha akvarium till reptiler istället för terrarium, just pga att de blir stilla stående luft i botten och ingen genomströmning. 



25
0
AkvaristFAF:

Fläktar bör väl lösa detta ? Karet är bara 30 cm högt. _Men får hoppas på att jag får iordning det andra terrariet ist då :) Det är bra mycket större med 80x40x70


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Gillar att du gjort gott om gömställen. Man ser alldeles för många terrarium där det enbart är sand, en liten grotta i ena hörnet, och en plastväxt i andra.


25
0
AkvaristFAF:

nej för sjutton :D jag vill ha det naturligt :D Dock så vart murgeckosarna slut nu så får la se om d blir nått annat eller om ja lugnar mig.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild