Tigerpyton?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

95
43
JAReptiles:

Är det någon som vet någon som säjer tigerpyton juveliner på Lidköpings mässan eller i närheten?


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Testa på köp&sälj så får du säkert bättre svar, är det inte bråttom med ormen kan du skicka mig ett pm.


340
91
Copa:

Är tigerpyton så bra idé när du skänker bort en majsorm som är "aggresiv" =)


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Det hade jag missat Copa :) Skänker du bort en "aggresiv" majsorm är tigerpyton inget för dig låter det som, finns ju mindre & mer lätthanterliga pytonormar än just tiger. Nu vet jag inte alls hur mycket erfarenhet du har av stora ormar men misstänker att den aggresiva majsormen är din första orm? :)


278
122
Snakedude69:

maybe it was like the meanest corn snake in the world.... teh chuck norris of corns snakes....


269
60
Jonas:

kolla namnet så ser ni nog hur gammal han är.

 


95
43
JAReptiles:

nej majsormen är inte min förstaorm och aggresiv o aggresiv de är mer att jag inte kommer åt den andra majsormen o jag kan inte skilja på dom men de va mer mamma som försökte fåbort den jag har inga problem med den o förlåt för mitt namn då jag kom på de för ett år sen o kom inte på nått bätre när jag registrerade mig här jag hadde ganska bråttom då och jag trodde majsormar va snälla men de va dom fan inte o alla säger att dom är så bra de kan ni fan ta o glömma och jag har inga problem medatt bli biten


508
304
Jonas77:

Det är skillnad på majsorm och tigerpyton. Det är en av de största ormarna man kan skaffa.

Personligen tycker jag att du ska låta det komma naturligt med tiden, dvs försök hitta någon orm du är lika intresserad av men som är lite mer realistisk att du klarar av och kan ha 20+ år. Med tiden lär man sig, och är det stora ormar man vill ha så kommer det säkert en tid då det är lämpligare att skaffa än nu.


95
43
JAReptiles:

ja jag vet 


95
43
JAReptiles:

vad skulle ni rekomendera av pyton rutpyton djungelrutis eller blodpyton inte kungspyton de har jag två stycken o funderar redan på att skaffa en till

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild