KÖP/Säljs

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

165
93
Sockerfar:
Hej, ursäkta ett kanske upplevs som otrevligt, men 99% av alla som handlar på denna sida har alltid 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000frågor. oftast står allt väldigt tydligt i annons. gäller det djur har jag förståelse,men vid sälj av döda ting / växter förstår jag inte varför det ska bli så många frågor, samma gäller folk som ska kontrollera om npgot finns kvar 2025? vad är det här. värre än att sälja bil på blocket. ingen annan som reagerar på masssa onödigt skit. det är inga speciella pengar vi talar om, och ni som säger att jo det kan det vara. ja men denna hobby kostar. har man inte insett det då ska man börja sticka eller göra något annat. blir så frustrerar att man alltdi ska behöva slösa sin dyrbratid på massa jävla skitprat rent ut sagt.

bestämd dig innan, gäller det djur fråga självklart en gång för mkt men gällande tillbehöver köp eller avstå

5099
3873
Tropfrog:
Jag svarar gärna på frågor om mina anonser. Köp av mig istället :).

Mvh
Magnus 

165
93
Sockerfar:
Tropfrog skrev:
Jag svarar gärna på frågor om mina anonser. Köp av mig istället :).

Mvh
Magnus 


Haha Magnus du missförståd nog budskapet

82
224
Linsen:
Jag säljer personligen en del varor just nu och trots att jag anger storlek, nypris, mitt pris, om de finns kvar, potentiella skador, skick, vilka reptiler jag använt de för och etc så kommer nya frågor hela tiden.

Tycker att det är uppenbart som säljare att man bemöter dem med respekt, förstår och är allmänt tillmötesgående. 

Att avstå från ett köp känns ju rätt uppenbart om säljaren i fråga inte vill/tycker det är för jobbigt att besvara potentiella funderingar kring varan.

165
93
Sockerfar:
vi kan nog stänga denna tråd, alla verkar nöjda med att besvara besvarade frågor redan så verkar inte finnas något att diskutera, det jag ville ha fram från moderatorerna är att det ska finnas ett bättre regelverk för hur köp går till. säljer du en påse oöppnad jord, ja då finns google idagens samhälle., det är inte 80talet och du behöver gå till biblioteket för att få reda på vart hur och vem det ska användas till. håller man på i denna hobby bör man ha den typen av kunskap. åter igen till blocket bil försäljning. men det är kanske per individ vad folk känner. jag bokstavligen blir matt av alla onödiga frågor folk kan ta fram på egenhand. men det handlar väl kanske om lathet? vad vet jag.


OBS gjorde ej denna tråd för att verka otrevlig eller dylikigt, enbart för bättre struktur, även när saker blivit sålda bör annons direkt bortas så det slipper skapa förvirring.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild