Vart kan man köpa gnagare online?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
granatmasken:
Hej, jag bor på Gotland och här finns ingen affär där man kan köpa möss eller råttor. Därför undrar jag vart man kan beställa möss och råttor online. 

Tack / en desperat nybörjare.

99
86
murbo:
granatmasken skrev:
Hej, jag bor på Gotland och här finns ingen affär där man kan köpa möss eller råttor. Därför undrar jag vart man kan beställa möss och råttor online. 

Tack / en desperat nybörjare.


Kolla köp och sälj, där dyker det upp annonser med jämna mellan rum. Vissa skickar över hela Sverige t.ex. www.terrariedjur.se/market/item/60673

Annars kan du även annonsera själv och kanske hitta någon i din (relativa) närhet som kanske föder upp själv som du kan få köpa av :-)

Vilka djur har du? När du skriver möss eller råttor är det till ett djur som du vet äter båda delarna? En del djur är nämligen lite kinkiga med att byta mellan dessa två då de luktar lite olika och djuret kan då matvägra. 

men bäst är att ta sig till en mässa om man kan och köpa en större mängd ;-) (och en massa annat haha)
Mässa i Södertälje den 25:e :-P 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild