Sjuk pacmangroda?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

187
33
AntonMurseli:
Hej! Jag tror att min pacman groda är sjuk, eftersom att den är typ uppuffad helatiden och det är bara luft, så jag tror inte den lider av water endema syndrome, baken ser även utt att hänga ned! Den är inte uppuffad för att den är rädd, utan den är uppuffad hela tiden. Han gräver också ned si helt hela tiden, temperaturen ligger vid 25 grader på dagen och ca 18 på natten, luftfuktigheten ligger runt 60-80%, han äter som han ska

vet ni om det är något fel på han?

Mvh Anton

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:

MmBruh skrev:
Hej! Jag tror att min pacman groda är sjuk, eftersom att den är typ uppuffad helatiden och det är bara luft, så jag tror inte den lider av water endema syndrome, baken ser även utt att hänga ned! Den är inte uppuffad för att den är rädd, utan den är uppuffad hela tiden. Han gräver också ned si helt hela tiden, temperaturen ligger vid 25 grader på dagen och ca 18 på natten, luftfuktigheten ligger runt 60-80%, han äter som han ska

vet ni om det är något fel på han?

Mvh Anton



Utan en bild är det väldigt svårt att hjälpa dej.

 

Skulle annars rekommendera dej att kontakta en reptilkunnig veterinär.


187
33
AntonMurseli:
Jag har försökt att lägga upp en bild, men det går inte! Kag kanske kan lägga upp den på min profil

187
33
AntonMurseli:
Flyers90 skrev:



Utan en bild är det väldigt svårt att hjälpa dej.

 

 

Skulle annars rekommendera dej att kontakta en reptilkunnig veterinär.


Jag kanske kan lägga upp bilden på min profil

187
33
AntonMurseli:
Här är en bild på han

187
33
AntonMurseli:
Ingen som vet!?

12
3
Legenden:
MmBruh skrev:
Här är en bild på han

Hejsan! Jag tycker inte det ser ut som att något är fel på din groda av bilden att döma.

Skiter han som han skall?
Hur länge har han sett "uppblåst" ut?


Mvh Tobbe

12
3
Legenden:
Legenden skrev:

Hejsan! Jag tycker inte det ser ut som att något är fel på din groda av bilden att döma.

Skiter han som han skall?
Hur länge har han sett "uppblåst" ut?


Mvh Tobbe





Här är två bilder tagen på min cranwelli med fem minuters mellanrum. Den första bilden när han ser uppblåst ut håller han på att ömsa, sen blev han färdig och släppte ut all luft/vätska :) 





187
33
AntonMurseli:
Han ömsade faktiskt idag

187
33
AntonMurseli:
Han skiter som han ska, han har varit uppblåst kanske i en vecka 
Tack för svaren
mvh Anton
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild