Köp och sälj

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

51
35
Suzzieg:
Varför tror alla att man tänker ge bort sina djur gratis?!

5095
3865
Tropfrog:
Suzzieg skrev:
Varför tror alla att man tänker ge bort sina djur gratis?!


Jag är säker på att inte alla tror det.......såvida du inte skrev skänkes i annonsen. I sådana fall vore jag förvånad om någon trodde något annat.

Mvh
Magnus 

51
35
Suzzieg:
[quote=Tropfrog]

Jag är säker på att inte alla tror det.......såvida du inte skrev skänkes i annonsen. I sådana fall vore jag förvånad om någon trodde något annat.

Mvh
Magnus nästintill alla som har svarat på mina annonser prutar och lägger skambud! De vill knappt betala vad en sling kostar, och jag säljer adulta honor!

Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:
Suzzieg skrev:
[quote=Suzzieg][quote=Tropfrog]

Jag är säker på att inte alla tror det.......såvida du inte skrev skänkes i annonsen. I sådana fall vore jag förvånad om någon trodde något annat.

Mvh
Magnus nästintill alla som har svarat på mina annonser prutar och lägger skambud! De vill knappt betala vad en sling kostar, och jag säljer adulta honor![/quote

Dina priser är ju billiga till och med jämfört med massäljarna i Polen. Hur tänker man om man inte ens tänker betala det? Särskilt eftersom de är inklusive terrarium.

Haft ganska lite skambud. En snubbe skulle köpa spindlar av mig och hävdade att det var för dyrt. Jag gick ner i pris till vad han sa då jag faktiskt höll med om att det var lite dyrt. Vad gör han då? Jo, han börjar lägga skambud och hävdar att han inte vill betala priset för att han kan beställa billigare från Polen (vilket är bullshit, man kan få juvenila honor för det priset han sa men inga adulta geniculator och parahybanor). Men köp från Polen då da! Till slut var han nere på 450kr styck då han tyckte att jag inte kunde garantera att de var honor (trots att jag sa att jag parat båda och att jag köper tillbaka dom för samma pris om jag ändå gjort fel).

5095
3865
Tropfrog:
Suzzieg skrev:
[quote=Tropfrog]


Magnus nästintill alla som har svarat på mina annonser prutar och lägger skambud! De vill knappt betala vad en sling kostar, och jag säljer adulta honor!


Så, inte gratis med andra ord? Jag råkar också ut för prutningar ibland. Antingen accepterar jag eller så tackar jag nej. Så enkelt är det, det kallas förhandling. Aldrig någonsin tar jag det som en förolämpning.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild