Hur mkt cgd?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
SKOELD:
Hej! Hur mkt cgd bör man ge sin 2.5åriga gecko? 

82
45
SusannaNO2:
Jag använder ett 1ml mått för att mäta upp CGD till min gecko. Han får en skopa CGD blandat med 2 skopor vatten och han äter ungefär halva för det mesta, ibland äter han allt. Men antar att det varierar mellan individer.

Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:
Jag brukar se till att det finns tillgängligt för det mesta. Mina daggeckos äter en hel del av det jag ställer in. Kompletterar såklart med levande insekter då och då :-) variation tror jag är jättebra. 

5088
3861
Tropfrog:
Till mina jungfrugeckos är det för tillgång som gäller. Byter varannan eller var tredje dag.

Mvh
Magnus 

2
0
SKOELD:
Tack för alla svar ser till så den här tillgängligt lite hela tiden o sen byter ut varannan dag

24
2
aaron10:
SusannaNO2 skrev:
Jag använder ett 1ml mått för att mäta upp CGD till min gecko. Han får en skopa CGD blandat med 2 skopor vatten och han äter ungefär halva för det mesta, ibland äter han allt. Men antar att det varierar mellan individer.


[quote=Jonas_]Jag brukar se till att det finns tillgängligt för det mesta. Mina daggeckos äter en hel del av det jag ställer in. Kompletterar såklart med levande insekter då och då :-) variation tror jag är jättebra. [/quote vet nån hur många ml CDU ögonfransgecko ska ha och vatten och när kött

5088
3861
Tropfrog:
.

Cgd varannan dag så mycket att det finns lite kvar när du byter. Insekter en eller två gånger i veckan.

Men alla individer är olika.

Mvh
Magnus
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild