Palettblad i terrarium?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

46
3
Ninjasandpopcorn:
Hej! 
Är det någon som har provat att ha palettplad inne i sitt terrarium? 
Har så himla många sticklingar just nu så funderade på om jag kanske kunde ställa in nån kruka inne i terrariet.
Någon som provat?
Trivs dom? Eller snarare överlevde dom? 
Har försökt googla lite kring om dom skulle vara giftiga för orm men hittar ingenting. Någon som vet?

5088
3857
Tropfrog:
Det beror väl mest på vad du har för miljö i terrariet.

Mvh
Magnus 

3
4
inkan:
Hej! Jag har Palettblad i mina terrarium som mat till mina vandrande pinnar (Annam), det funkar jättebra. Jag har växtbelysning och eftersom pinnarna äter bladen så får man ha några krukor att växle med, men de växter så snabbt att det inte är några problem. Det är dessutom jättevackert med lite röda toner i terrariet. Om de är giftiga för orm vet jag inte, men det skulle ju vara märkligt om pinnar kan äte dem i så fall.

 

77
29
Insecta:
Mina palettplad gillar mycket ljus men får vattna mycket så det ska nog funka bra :) 

46
3
Ninjasandpopcorn:
Tack för alla svar! Kul att det är fler som provat med palettblad i sina terrarium, dom är ju så himla fina! 
Jag har provat att ställa in en kruka med palettblad till min lilla kungspyton, så får vi se hur den trivs helt enkelt. Blev så himla snyggt iaf
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild