Veterinär

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

7
1
lantratova:
Hej! 

Vår Reeves har fått skalröta som vi behandlat med salva som vi blev tillsagda hos veterinär i Bromma på Zoo butiken. Dock har rötan kommit tillbaka och blivit värre denna gång samt djupare. Vill komma till någon veterinär i Stockholm som har mer erfarenhet att behandla sköldpaddor. Någon som kan rekommendera någon i Stockholm? 

Tack på förhand! 

1228
464
leedragon:
lantratova skrev:
Hej! 

Vår Reeves har fått skalröta som vi behandlat med salva som vi blev tillsagda hos veterinär i Bromma på Zoo butiken. Dock har rötan kommit tillbaka och blivit värre denna gång samt djupare. Vill komma till någon veterinär i Stockholm som har mer erfarenhet att behandla sköldpaddor. Någon som kan rekommendera någon i Stockholm? 

Tack på förhand! 


roslagstull djurklinik. Detta kan bero på olika saker men en vanligt anledning som jag har hört är att de inte har tillgång till en ordentligt solplats ställe där skalen kan torka av då och då.

5088
3861
Tropfrog:
Högst vanligt att man bara behandlar symptomen utan att titta på orsaken. Så fort behandling avbryts kommer symptomen tillbaka.

Ibland kan det rent av räcka att bara åtgärda orsaken utan att behandla symptomen och det löser sig ändå.

Mvh
Magnus 

16
1
Wijnja:
Mälaren små djursklinik i rävsta utanför Märsta Marianne torn all är ett proffs 

16
1
Wijnja:
leedragon skrev:


roslagstull djurklinik. Detta kan bero på olika saker men en vanligt anledning som jag har hört är att de inte har tillgång till en ordentligt solplats ställe där skalen kan torka av då och då.

Kolla med mälarens små djursklinik detcär bit man fårcåka 

6
2
ThereseAA:
Det är en gammal tråd, men om någon söker på detta igen, så vill jag bara tipsa om Animallogos Djurhälsa som också tar emot reptiler om det är fullbokat hos de andra klinikerna. :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild