Expo Stockholm 28/09/2019 :)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
1.1 Sistrurus miliarius barbouri som var förbokade samt 1.1 Crotalus lepidus klauberi, som jag kollat på innan mässan men inte bokat. Tanken var även att bara köpa en men fick den andra i födelsedagspresent av sambon. :) 

Hade bord där så det var riktigt roligt med så mycket folk som kom förbi. Sålde nästan allt jag hade med. 






Ligger i öms:












Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Köpte lite kackerlackor, 1.0 gargolyegecko och 1.1 Bitis arietans 'lake nakuru'. Sen vart det lite tillbehör.




(OBS! Kulorna är där för vikten ska byta vattenskål sen)

82
224
Linsen:
TowerOfGray skrev:
Blev endast en burk med dubia och 2 stockar till ormarna.
Gick dock förbi ett bord med fransar och blev så kär i denna kille. När jag väl kom hem så var det då jag bestämde mig att jag ville ha honom, men han blev såld på mässan.... Så blir det om man inte tar chansen. :'((


Jo, det har själv hänt mig flera gånger på mässor. Men men, det finns ju fler tillfällen ändå. Gäller bara att vara positiv o nöjd över det man har. Ormarna fick ju iallafall 2 fina stockar som de nog blir jättenöjda över och ödlorna får sina smarriga dubisar, eller hur? :)

82
224
Linsen:
Hanna skrev:
1.1 Sistrurus miliarius barbouri som var förbokade samt 1.1 Crotalus lepidus klauberi, som jag kollat på innan mässan men inte bokat. Tanken var även att bara köpa en men fick den andra i födelsedagspresent av sambon. :) 

Hade bord där så det var riktigt roligt med så mycket folk som kom förbi. Sålde nästan allt jag hade med. 


Vad kul! Ja fantastiskt vackra arter, minst sagt. Snygga canvas tavlor hade du även :)

82
224
Linsen:
SvitjodsReptiler skrev:
Köpte lite kackerlackor, 1.0 gargolyegecko och 1.1 Bitis arietans 'lake nakuru'. Sen vart det lite tillbehör.




(OBS! Kulorna är där för vikten ska byta vattenskål sen)

Riktigt snygga! Ett bra val :) 

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Linsen skrev:


Vad kul! Ja fantastiskt vackra arter, minst sagt. Snygga canvas tavlor hade du även :)


Tack! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild