Peruphasma schultei

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

41
13
Danskenn:
Hej, jag har en Peruphasma schultei som jag endast fått att äta färska syrenblad, min fråga är då hur jag skall göra under vintern? Går det att frysa in eller blit dom förstörda då? Kan man köpa färska löv på vinter nån stans? Tacksam för svar 
Mvh Markus

Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:
Danskenn skrev:
Hej, jag har en Peruphasma schultei som jag endast fått att äta färska syrenblad, min fråga är då hur jag skall göra under vintern? Går det att frysa in eller blit dom förstörda då? Kan man köpa färska löv på vinter nån stans? Tacksam för svar 
Mvh Markus

Du kan frysa, vågar ej säga om dessa äter det men många köper salal vintertid. Självfallet obesprutat. Du kan om det inte finns antagligen be dom ta hem det i blomsteraffären.
Har för mig att den a art gillar det men vågar inte svära på det.

41
13
Danskenn:
EmanuelKarl skrev:

Du kan frysa, vågar ej säga om dessa äter det men många köper salal vintertid. Självfallet obesprutat. Du kan om det inte finns antagligen be dom ta hem det i blomsteraffären.
Har för mig att den a art gillar det men vågar inte svära på det.


Ja han i butikeken jag köpte de här testat allt verkligen men dom ville endast ha syrener, men får testa frysa annars kollar jag med blomsterhandlar. Tack för tipset

Medlem i SHF
241
342
Kakmonstret:
Leta upp vintergrön liguster, det är tricket! Är en rätt så vanlig häckbuske.

/Andreas

41
13
Danskenn:
Kakmonstret skrev:
Leta upp vintergrön liguster, det är tricket! Är en rätt så vanlig häckbuske.

/Andreas

Okej skall kika på de. Tack för tipset :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild