Fläck på skäggagam

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Molter:
Hejsan, har upptäckt någon fäck av någon slag på min skäggagams huvud och undrar om någon haft något liknande som vet vad det kan vara.


Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:
Vilken "fläck" menar du? Jag ser faktiskt inte någon trots att jag stirrar länge :) Jag ser ingen onormal fläck, endast mönstret på skinnet men inget som sticker ut. Är det alltså något som kommit nu som inte varit där innan, eller vad menar du? 

2
0
Molter:
Jonas_ skrev:
Vilken "fläck" menar du? Jag ser faktiskt inte någon trots att jag stirrar länge :) Jag ser ingen onormal fläck, endast mönstret på skinnet men inget som sticker ut. Är det alltså något som kommit nu som inte varit där innan, eller vad menar du? 


Jag som förklarar dåligt men jag syftar på det bruna som går ovanför ögat ner till munnen. Har blivit så dom senaste dagarna så därav jag blev lite orolig.

Mvh 

Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:

Molter skrev:


Jag som förklarar dåligt men jag syftar på det bruna som går ovanför ögat ner till munnen. Har blivit så dom senaste dagarna så därav jag blev lite orolig.

Mvh 


Det är inte så enkelt som att den håller på ömsa skinn? :) då brukar många reptiler bli dassigare i färgerna.


10
16
Spdragons:
Din skäggagam har börjat att förbereda för öms :) helt ofarligt 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild