Mata med syrsor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

121
69
Mirpa:
Eftersom jag till min stora glädje har konstaterat att min gargoyle som jag har haft i några veckor både äter sin cgd och bajsar tänkte jag köpa lite insekter till honom så han får jaga. 

Förra ägaren brukade bara släppa in syrsor till geckon, men det slog mig om det finns risk att syrsor äter av växterna i terrariet? Tänkte inte släppa in så många såklart, geckon är van att få tre åt gången, och det gör ju inte så mycket om de knaprar på växterna för den sakens skull. Men det står ett palettblad i terrariet som jag vet är giftig (i alla fall för katter) och jag vill ju inte att geckon ska få i sig av den genom en syrsa... 

Vad tror ni? Övertänker jag eller är det något man ska ta med i beräkningen? 

121
69
Mirpa:
Mirpa skrev:
Eftersom jag till min stora glädje har konstaterat att min gargoyle som jag har haft i några veckor både äter sin cgd och bajsar tänkte jag köpa lite insekter till honom så han får jaga. 

Förra ägaren brukade bara släppa in syrsor till geckon, men det slog mig om det finns risk att syrsor äter av växterna i terrariet? Tänkte inte släppa in så många såklart, geckon är van att få tre åt gången, och det gör ju inte så mycket om de knaprar på växterna för den sakens skull. Men det står ett palettblad i terrariet som jag vet är giftig (i alla fall för katter) och jag vill ju inte att geckon ska få i sig av den genom en syrsa... 

Vad tror ni? Övertänker jag eller är det något man ska ta med i beräkningen? 


Jag kan ju börja med att rätta mig själv, tydligen var palettblad inte giftigt. Så går det när man lyssnar på maken ibland...
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild