Vilken ögonfransgecko morf?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
1
Timmyneverlies:
Är hysat ny inom reptil hobbyn. Har tagit ett interesse för ögonfransgeckor de senaste veckorna och hittade den här bilden. Undrar vilken morf det är och om det är lätt att hitta geckor med denna färg / morf?


19
10
GustavSand:
Vet inte om den heter så men har sett att folk kallar den tri color harlequin. Har själv en sådan, Väldigt fin!!!

953
1840
peter54:
Timmyneverlies skrev:
Är hysat ny inom reptil hobbyn. Har tagit ett interesse för ögonfransgeckor de senaste veckorna och hittade den här bilden. Undrar vilken morf det är och om det är lätt att hitta geckor med denna färg / morf?



"Lånade" du bilden på en sida där det uttryckligen står att man få göra det? Annars är det inte tillåtet att ta bilden och använda den för eget syfte. I värsta fall kan det resultera i att den här sajten stängs ner.

Använd bara egna bilder, alternativt bilder från bildsidor där det står att man få låna dem. Annars går det bra att länka till bilden.

2
1
Timmyneverlies:
peter54 skrev:


"Lånade" du bilden på en sida där det uttryckligen står att man få göra det? Annars är det inte tillåtet att ta bilden och använda den för eget syfte. I värsta fall kan det resultera i att den här sajten stängs ner.

Använd bara egna bilder, alternativt bilder från bildsidor där det står att man få låna dem. Annars går det bra att länka till bilden.



Förlåt! Tänkte inte på det alls. Ska unvika i framtiden. Däremot kan jag inte hitta hur jag kan redigera eller ta ner inlägget (,:

Medlem i GHF
3094
1676
EmanuelKarl:
Timmyneverlies skrev:



Förlåt! Tänkte inte på det alls. Ska unvika i framtiden. Däremot kan jag inte hitta hur jag kan redigera eller ta ner inlägget (,:

Be en admin att fixa det. Typ Peter54 som nyss skrivit i tråden

953
1840
peter54:
Timmyneverlies skrev:



Förlåt! Tänkte inte på det alls. Ska unvika i framtiden. Däremot kan jag inte hitta hur jag kan redigera eller ta ner inlägget (,:



Du får be Anders hjälpa dig.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild