Tack för hjälpen. Pilgiftgrodsprojekt :)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

42
15
Peacie:
Ville bara tacka oerhört mycket till alla som svara och hjälpte mig bygga mitt terrarium till mina Azureus.

Här kommer lite bilder :D



Så otroligt kul och spännande att se allting växa!

Båda mina bromeliads har fått skott och min ena bromeliad börjar få en röd färg, den blir mer röd för varje dag som går :)

Köpte torkad mossmix från dusk och den har också börjat poppa upp här o där, sjukt häftigt att se hur mycket terrariet förändras dag för dag :)

Grodorna mår super, äter som hästar och är alltid ute och hoppar och utforskar alla terrariets vrår och skrymslen.

Beställde dusks regnsystem idag som borde komma nästa vecka  tror det verkligen blir en bra investering för grodorna och växterna :)

Trodde det verkligen aldrig att det skulle vara SÅHÄR ROLIGT att äga grodor :D

Grodorna heter Karla, Knodden och Kermit.


Håller också på att odla en farm kubanska gråsuggor (som är otroligt intressant och kul). Gråsuggor, asså wow vilken rolig side hobby till grodorna, håller på att beställa några olika sorter från tyskland, porcellio Hoffmanseggi och en grå dvärg gråsugga, möjligtvis någon armadillidium typ också ;) kommer föda upp de i framtiden om någon är intresserad.

Återigen tack så hemskt mycket för hjälpen, detta forum är grymt!!

MVH Peacie aka Noel

121
69
Mirpa:
Jättefint!! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild