Rödovre 4/5 2013

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1663
779
fluffis:

Så har jag varit på årets första mässa för min del! Den var utanför Köpenhamn och det är så nära för mig som är skåning så det är absolut värt att åka dit. Det som är jobbigt är språket för jag är verkligen världelös på danska. Det värsta var när jag skulle handla av en tysk som inte kunde engelska och han frågade en massa saker på tyska och jag har ju kunnat tyska en gång i tiden men det stod bara helt still i mitt huvud. Hon som stod bakom mig försökte översätta vad han sa till mig men hon pratade ju danska så jag förstod inte henne heller :D

Thomas Pohl var där och hade 24 bord (!) till min förtjusning. Han föder upp råttsnokar så vi har ungefär samma smak men den här gången blev det inget för min del.

Jag orkade inte ta med kameran för jag förstod att där skullle vara trångt och jävligt och det var det också. När jag hittade grässnok, Opheodrys aestivus vid inte mindre än två bord så blev jag exhalterad och var tvungen att beordra sambon att fota med sin mobil :) De här ormarna är sjukt snygga tycker jag!

Jag var duktig för jag köpte inte på mig ett enda djur men jag kom hem med nyttiga saker: pumpsprayflaska, bark, glaslister och möss och råttor.

 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild