Tips på fuktlåda till leopardgecko

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

61
12
Alliminati:
Jag har googlat och kollat runt lite men vill veta andras åsikter. Har hört att man kan använda ett tomt smörpaket och göra hål i, samt lägga in mossa och annat. Jag vet inte riktigt hur stort en fuktlåda åt en leopardgecko ska vara så vill veta vad ni har för fuktlådor till era leopardgeckos samt hur stora ni tycker fuktlådorna bör vara :)

42
14
Terty55:
Plastmatlåda med utskuret och sandat hål i. Fyll med mossa och spreja dagligen.

56
24
LeopardGecko_13:
Alliminati skrev:
Jag har googlat och kollat runt lite men vill veta andras åsikter. Har hört att man kan använda ett tomt smörpaket och göra hål i, samt lägga in mossa och annat. Jag vet inte riktigt hur stort en fuktlåda åt en leopardgecko ska vara så vill veta vad ni har för fuktlådor till era leopardgeckos samt hur stora ni tycker fuktlådorna bör vara :)

Jag använder en plastlåde som jag skar ett hål i som ingång, men använde en tändare på kanterna så att de inte skulle vara vassa. Fyller den med mossa och sprejar dagligen, precis som det står i övre kommentaren :) 
Det funkar superbra och jag ser ödlan i den under öms.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild