Köpa orm i Norrland.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
ExcellentLlama:
Hejsan, jag har varit väldigt sugen att skaffa en orm, jag har ingen erfarenhet av orm eller terrarie djur, men jag har läst på mycket. Mitt största problem är att jag bor rätt högt upp i Norrland och jag vet inte vars jag kan få tag på en orm? Det känns inte så bra att bila en orm genom hela landet. Någon som kanske har några tips eller liknande?

64
81
Gorfl3x:
Du kan gå till ''köp och sälj'' och filtrera plats. Borde finnas någon i närheten som säljer något.

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:

ExcellentLlama skrev:
Hejsan, jag har varit väldigt sugen att skaffa en orm, jag har ingen erfarenhet av orm eller terrarie djur, men jag har läst på mycket. Mitt största problem är att jag bor rätt högt upp i Norrland och jag vet inte vars jag kan få tag på en orm? Det känns inte så bra att bila en orm genom hela landet. Någon som kanske har några tips eller liknande?


Att bila genom hela Sverige är inge problem, så länge du ser till att ormen hålls varm.

Finns många som åker ner till Tyskland bland annat för att köpa reptiler, för att sedan bila hem med dem, och det fungerar kanon.


Medlem i NNHF
52
55
danne_60:
Hej!
Norrland är ganska stort.
Ett tips är att kolla på www.nnhf.forum24.se eller skaffa en användare å lägg in en köpesannons .
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild