Hylla

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

205
25
Strunten:

Söker efter tips på hylla som är bra att ha exoterra burkar i gärna måtten 100x50. letar på ikea med mera men hittar ej såp mkt. tacksam för svar :D


126
6
AjPaj:

Min akvariehandlare Janne tipsade mig om det här företaget: www.reposator.se/produkter.html

De har robusta trähyllor i olika mått som fungerar för terrarier och akvarier. Man måste ringa dem, går inte att beställa på nätet, men jag tror att de gör hemkörningar. (Kanske bara i Sthlm-området)

Trähyllorna är ju inte det allta snyggaste, men man kan alltid åtminstone måla om dem.


205
25
Strunten:

Tack för tipset :)


Medlem i SHF
274
341
Jubari:

Hörrö, min bokhylla är 100x50 ca. Får ju plats med en 90x45x45 längst ner, två 45x45x60 i mitten alternativt en 90x45x60 och 3, 30x30x30 högst upp. Billig, i trä och köpt på ikea! ;)

Finns ju separata trähyllor att köpa också där bara åka dit, allt finns inte på hemsidan


205
25
Strunten:

ok? :D men pallar hyllplanen mkt då stoffe?


Medlem i SHF
274
341
Jubari:

Jo de pallar ju mina terrarier, men jag har dragit en extra regel för 45x45x60 burkarna för att stabilisera det lite extra :)


205
25
Strunten:

Ok, ja då gäller det bara att ta sig in till ikea då ;)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild