Malmömässan 25/8

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

15
5
ultimate:
www.facebook.com/events/482158202247160/

309
38
reptilicus_:
Någon som vet om försälning utav hornagam/skogsdrake kommer att finnas på mässan?

22
55
Magnusj:


Där var några spanjorer eller portugiser som sålde massa roliga snokar. Hasselsnok bla, o massa natrix. Uppfattade aldrig va de hette. Någon som vet?
Stod hyffsat nära "nödingången" vid kuk terrarien.

Tacksam för hjälp. 

Magnus

1660
776
fluffis:
Magnusj skrev:


Där var några spanjorer eller portugiser som sålde massa roliga snokar. Hasselsnok bla, o massa natrix. Uppfattade aldrig va de hette. Någon som vet?
Stod hyffsat nära "nödingången" vid kuk terrarien.

Tacksam för hjälp. 

Magnus


Kan det ha varit Gábor Kósa från Ungern?

18
11
Aysiq:
Magnusj skrev:


Där var några spanjorer eller portugiser som sålde massa roliga snokar. Hasselsnok bla, o massa natrix. Uppfattade aldrig va de hette. Någon som vet?
Stod hyffsat nära "nödingången" vid kuk terrarien.

Tacksam för hjälp. 

Magnus



Dom som stod precis mitt emot nödutgången hette Black Reptiles, men tror att de var tyskar. Dom hade några precis bakom sig som jag tyvärr aldrig uppfattade vad de hette. Köpte en magisk mexikansk kungssnok av dem, men fick inget namn. Så om ngn vet vad de heter skulle det vara guld.

/ Sophie

4
7
igulfast:
Det var Black Reptiles. Personen jag köpte mina hasselsnokar av var tysk. På certifikatet står följande:

Frank Krabenhöft
Königstraße 59
25718 Fredrickskrog
Germany


Jag fotade lite av lådorna när de var placerade på deras försäljningsbord och på lapparna stod en email adress: blackreptiles@gmail.com

5099
3873
Tropfrog:
Jag har liknande problem. Köpte grodor, men glömde be om att fylla i papper på dem (citesB). Jag tror att det var säljaren Bo Palm som jag köpte av. Någon som vet hur man får tag i honom? 

MVH
Magnus

22
55
Magnusj:
fluffis skrev:


Kan det ha varit Gábor Kósa från Ungern?


Japp, stämmer. Tack!! 

22
55
Magnusj:
Tack min vän. 

22
55
Magnusj:
igulfast skrev:
Det var Black Reptiles. Personen jag köpte mina hasselsnokar av var tysk. På certifikatet står följande:

Frank Krabenhöft
Königstraße 59
25718 Fredrickskrog
Germany


Jag fotade lite av lådorna när de var placerade på deras försäljningsbord och på lapparna stod en email adress: blackreptiles@gmail.com


Tack min vän. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild