WSHH Expo 30/6-18, vad köptes?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Då var man hemma från WSHH Expo och har fixat alla terrarier. Men då till den obligatoriska frågan: Vad köptes?

Själv började jag med att leta upp en Theraphosa stirmi, Goliatspindel, små orkidebönsyrsehanar och Heterometrus petersii hanar. Jag hittade en T. stirmi men inga orkidebönsyrsor eller skogsskorpioner. T. sirimin köptes av Caroline Söderberg (Carrotti här på sidan, hon stod vid samma bord som Linus Hansson), jättebra affär. Sedan gjorde jag lite byten med Linus Hansson (Avic här på sidan) då jag hade med mig lite grejer jag ville bli av med även om jag inte hade bord, och fick i det bytet en Theraphoside sp. Cuzco (ovanlig art!) och en Phormictopus auratus till min samling. Jättebra affär.
Sedan köpte jag en Psalmopoeus cambridgei sling av zooariet, också jättetrevlig affär och jag tyckte det var bra att han frågade om jag hade tidigare erfarenhet av spindlar eftersom de är rätt aggresiva.

Sedan köpte jag lite foder.

Vad köpte ni?
/Emanuel

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Jag var inte där. Men fick hem en liten Varanus storri. Skitsöt liten grej. :)


118
50
Berd:
Köpte 2 leopardgeckos och terrarietillbehör. Köpte även pinkies för första gången. Skäggagamen var lite skeptisk när jag testade att mata honom med det. Men grodorna åt dom små musungarna med god aptit!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild