Leopardgecko ägg!!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

16
1
paddan:

Hej! Har fått 2 ägg i fredags och tittar man med lampa på dem så är det ena helt genomskinligt medans det andra ser det ut som en röd klump av något slag. Min fråga är om någon av er vet om dem är befruktade eller ej?? Och om ni vet en sida eller plats där man kan handla äggkläckare!!???? Tack så mycket hoppas på svar


52
2
Ztaahl:

De ägg som har som blodådror, eller en "klump" rött i sig är med största sannolikhet befruktat. Vad gäller det andra ägget så är det svårt att säga. 

Det finns äggkläckare att köpa på exempelvis www.herperschoise.se/.

Men jag tycker att det går minst lika bra att bygga ihop en äggkläckare själv! :)


150
13
Hillmans:

Vad du en gör, släng inte ägget!

Du vet att du kan göra ett hembygge utav saker du har hemma som äggkläckare?

Jag kan mejla dig hur du kan göra o vad du behöver om du är intresserad.

 

mvh


52
2
Ztaahl:

Hillmans du får gärna skicka meddelande till mig angående hur du går tillväga för att sätta ihop en äggkläckare! 

Har en egen hemmabyggd äggkläckare själv, men det kan alltid vara bra att kunna fler! :)

Eller så kanske du sätter ihop en tråd om det, så andra också kan se! :)


340
91
Copa:

Du kan ju alltid göra en tråd med en guide hur man gör en kläckare hillmans.. finns nog fler intresserade 


71
2
Elvis211:

Är också intresserad av det här spännande mejlet HILLMANS =)


16
1
paddan:

Tack så mycket för svar och maila gärna hur man gör för har tegelsten frigolit låda och galler och doppvärmare

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild