Billiga/bra terrarium?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

43
3
danneler:

såg detta imorse, och tänkte bara länka det här så ni som vill ha ett terrarium kan se ..

 

om man räknar lite på vad det skulle kosta att bygga något sånt så tycker jag priserna är helt ok..

www.blocket.se/kristianstad/Terrarium___FurniTarium___Traterrarium_46325557.htm?ca=23_11&w=3


733
295
markusbabs:

Billigt va det iaf :)


Någon borde sälja trä terrarium på mässorna tycker jag,


366
156
Linus:

Väldigt bra priser.. skrev lite frågor till Flodströms nu om terrarierna, gällande deras stapelbarhet, möjligheter till modifikation och fuktsäkerhet och så vidare. Verkar lovande. Så pass mycket billigare än Pro-Cages också..


309
239
Gogs:

och snyggare... tycker jag iaf


733
295
markusbabs:

Ojdå, Inte lika positivt längre, Det är nämligen så att Reptillagret och Flodströms har samma ägare. Man ser ju att dom båda hemsidorna ser likadana ut. 

Och Reptillagret har ju inte så värst bra rykte om sig.


71
2
Elvis211:

Skulle precis nämna det Markusbabs sa, tänk på att det är samma ägare! Ring och prata med dem först tror jag =)


456
200
isdrake:

Men det är ju knappast Flodströms/reptillagret som tillverkar burkarna så dom kan ni säkert hitta på annat håll. :) 


733
295
markusbabs:

HC kanske kan ta hem på beställning om man frågar snällt? Eller vad tror ni?


43
3
danneler:

ja det stämmer att de är samma ägare, om man kollar i botten på första sidan på www.akvarieshopen.se/ kan man se länkar till reptil lagret..

 

Men jag hitta dem som tillverkar dessa www.luckyreptile.com/products/145/en/pid1,10$pid2,7775434/products.html

 

kanske det bästa man kan göra är att snacka med tex Herpers Choise, och se om de kanske vill köpa in några av dessa.. Någon som har koll på om någon här på sidan är från den butiken?


151
77
Firemon:

Dessa terrarium är vanliga i england å dom flesta butikerna/sidorna där har dom :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild