Okänd svamp

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

163
103
Melsson:
Har nyss uppgraderat tre spindelterrarium och bytt bottensubstrat, tänkte testa exo terras plantationsoil. Hade torv innan vilket fungerade felfritt så det var nog dumt att byta. Nu har jag iallafall upptäckt vad som ser ut som någon svamp som växer på olika ställen. Det är ytterst lite men ändå irriterande. Ska nog testa att slänga i lite hoppstjärtar och se vad som händer. Men är den här svampen något skadligrt för mina spindlar så att jag borde byta jorden?

5116
3883
Tropfrog:
Det är nog omöjligt för någon att avgöra utan bild. De flesta svampar är dock ofarliga för djur som inte äter dem.

Mvh
Magnus 

163
103
Melsson:
Tropfrog skrev:
Det är nog omöjligt för någon att avgöra utan bild. De flesta svampar är dock ofarliga för djur som inte äter dem.

Mvh
Magnus 


Bytte hursomhelst, blev ett litet projekt då jag bara hade plantation soil hemma och behövde torka det. Tips för ngn som vill torka stor mängd jord snabbt, lägg ut det på tidningspapper och sätt en stark värmelampa över så är det bra på något dygn.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild