Vad köptes på Malmö tropikmässa?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

87
25
luzsmi:
EmanuelKarl skrev:
Vad kom ni hem med från Malmömässan?

själv kom jag hem med 8 slings, en Avicularia Avicularia från Dojjald här på sidan (gjorde ett litet byte).

En kenyansk sandboa, 5kg spån, en foderpincett, värmematta och kalciumpulver :)

26
7
MrCorn:
ThereseLagerstedt skrev:
2 snygga KP, 17 levande möss, hoppstjärtar, gråsuggor, syrsor, gräshoppor, ormkrok och en basking spot☺️ Ja just det, en transportbox oxå


Varför sålde du din andra KP till mig sen köper en ny??

9
16
ThereseLagerstedt:
MrCorn skrev:


Varför sålde du din andra KP till mig sen köper en ny??


Andra morpher som det ska avlas på när de är stora nog

26
7
MrCorn:
ThereseLagerstedt skrev:


Andra morpher som det ska avlas på när de är stora nog

Okej hoppas det är det så det är inget annat som är fel på honom... btw har han ätit 2 gånger

9
16
ThereseLagerstedt:
MrCorn skrev:

Okej hoppas det är det så det är inget annat som är fel på honom... btw har han ätit 2 gånger

Ursäkta? Tror du på fullaste allvar att jag skulle sälja ett djur som inte håller måttet? Tycker att det är magstarkt av dig att komma med något sådant, jag sålde honom ENBART för att jag inte har något intresse att avla på en pastell!!
är inte det minsta intresserad av att bli halvt om halvt uthängd här av dig på totalt felaktiga grunder! Är du inte nöjd med ditt köp så är du välkommen att låta köpet gå tillbaka. Inga problem alls!

26
7
MrCorn:
ThereseLagerstedt skrev:

Ursäkta? Tror du på fullaste allvar att jag skulle sälja ett djur som inte håller måttet? Tycker att det är magstarkt av dig att komma med något sådant, jag sålde honom ENBART för att jag inte har något intresse att avla på en pastell!!
är inte det minsta intresserad av att bli halvt om halvt uthängd här av dig på totalt felaktiga grunder! Är du inte nöjd med ditt köp så är du välkommen att låta köpet gå tillbaka. Inga problem alls!

Uthängd ?? Ja med ditt svar på min fråga så kan man ju undra vem som hänger ut sig själv bara en fråga varför du säljer och köper nya kp svårt för mig att förstå varför man gör så 

9
16
ThereseLagerstedt:
MrCorn skrev:

Uthängd ?? Ja med ditt svar på min fråga så kan man ju undra vem som hänger ut sig själv bara en fråga varför du säljer och köper nya kp svårt för mig att förstå varför man gör så 

Det kan kanske vara svårt för dig att förstå om du inte är det minsta intresserad av avel! Det skiljer sig ganska mkt på att ha en orm som ”husdjur” och att ha dom i avelssyfte. 

9
16
ThereseLagerstedt:
MrCorn skrev:

Uthängd ?? Ja med ditt svar på min fråga så kan man ju undra vem som hänger ut sig själv bara en fråga varför du säljer och köper nya kp svårt för mig att förstå varför man gör så 

Men som tidigare skrivet så är du hjärtligt välkommen att låta köpet gå tillbaka om du inte är nöjd med pastellen

26
7
MrCorn:
ThereseLagerstedt skrev:

Men som tidigare skrivet så är du hjärtligt välkommen att låta köpet gå tillbaka om du inte är nöjd med pastellen

Jag är supér nöjd med mitt köp och jag ångrar inget!! Vill du avla är det bra men jag hänger inte ut dig på något sätt jag är bara orolig för det finns människor som säljer djur om dom misstänker något som är fel, jag är ganska orolig av mig så om jag yttrar mig om hur jag kände att du köpte nya kp så tycker jag inte det är fel mest fel av dig allt bli arg på mig och skriva så som du gjorde. Istället kunde yttrat dig på ett sätt som kunde släppt min oro men du förstod tydligen inte!

9
16
ThereseLagerstedt:
MrCorn skrev:

Jag är supér nöjd med mitt köp och jag ångrar inget!! Vill du avla är det bra men jag hänger inte ut dig på något sätt jag är bara orolig för det finns människor som säljer djur om dom misstänker något som är fel, jag är ganska orolig av mig så om jag yttrar mig om hur jag kände att du köpte nya kp så tycker jag inte det är fel mest fel av dig allt bli arg på mig och skriva så som du gjorde. Istället kunde yttrat dig på ett sätt som kunde släppt min oro men du förstod tydligen inte!

Jag tycker inte att du ska oroa dig för någonting. Jag skulle aldrig sälja ett djur som är sjukt då jag själv blivit grundligt lurad på en häst för 40000:-. 
Det kan hända att jag överreagerade och ber i sådana fall om ursäkt. Det glädjer mig att du är nöjd med ditt köp och kul att han kommit igång med maten.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild