Pangea vs Repashy

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

48
19
Masayoshi:
Är det någon större skillnad mellan Pangea och Repashy?
Har någon testat Phelsumin som säljs av Phelsuma farm? Hur står den sig i jämförelse med dom andra två?

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Masayoshi skrev:
Är det någon större skillnad mellan Pangea och Repashy?
Har någon testat Phelsumin som säljs av Phelsuma farm? Hur står den sig i jämförelse med dom andra två?

Mina ödlor äter mer av pangea än respashy. Hur det är med näringsvärdet så har jag inte så stor koll på hur de skiljer sig. 
Jag har tagit hem 4st burkar med phelsumin och den blir gammal fort i terrariet, luktar illa och dom ville knappt äta av den. 
Jag tror att de inte ville äta för att den inte är lika söt som pangea/Repashy 

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Jag kan kolla om jag har phelsumin kvar om du är intresserad 

87
25
luzsmi:
Masayoshi skrev:
Är det någon större skillnad mellan Pangea och Repashy?
Har någon testat Phelsumin som säljs av Phelsuma farm? Hur står den sig i jämförelse med dom andra två?

de flesta gillar pangea mycket mer!

48
19
Masayoshi:
tenebrosa skrev:
Jag kan kolla om jag har phelsumin kvar om du är intresserad 


Ja tack gärna. Jag läste att Phelsumin baserades mer på pollen och nektar till skillnad ifrån andra foder som har frukt i istället. Klart att dom blir mer intresserade av dom andra fodren om dom är sötare. Vore kul att testa om dom gillar det. Dom påstod på Phelsuma farm att en del Zoon kör med Phelsumin som foder vet inte om det stämmer.

48
19
Masayoshi:
luzsmi skrev:

de flesta gillar pangea mycket mer!


Beställde lite Pangea igår så får se vad dom tycker om den.

87
25
luzsmi:
Masayoshi skrev:


Beställde lite Pangea igår så får se vad dom tycker om den.

Okej! Mina älskade den med vattenmelon! De blev helt galna haha :)

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Masayoshi skrev:


Ja tack gärna. Jag läste att Phelsumin baserades mer på pollen och nektar till skillnad ifrån andra foder som har frukt i istället. Klart att dom blir mer intresserade av dom andra fodren om dom är sötare. Vore kul att testa om dom gillar det. Dom påstod på Phelsuma farm att en del Zoon kör med Phelsumin som foder vet inte om det stämmer.

Jag har en halv burk kvar du kan få köpa, skriv pm om du är intresserad. :)

48
19
Masayoshi:
luzsmi skrev:

Okej! Mina älskade den med vattenmelon! De blev helt galna haha :)


Var vattenmelon den jag valde också.
Den minsta av mina geckos hungerstrejkade rätt länge precis i början när jag skaffade dom och gömde sig hela tiden men när jag satte fram lite färsk hackad vattenmelon till den så var hungerstrejken över. Så den lär hon gilla.

504
396
Crippa:
Jag tycker att Pangean är bättre kvalité. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild