Kommentarsfält i försäljningsinlägg?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

53
19
Thaisthetic:
Hej!
Jag tänkte ifall man kanske kunde implementera ett kommentarsfält eller typ en frågeruta i försäljningsinläggen. Detta är mest med tanke på hur det kan bli att en säljare blir tvungen att svara på samma fråga ganska många gånger, och om man har en allmän fråga där andra kan ta del av infomationen kan det vara bra.
Men då gäller det snabba frågor, typ, ålder på djuret, storlek, sådant som man kanske missat att lägga i annonsen. Övriga diskussioner kan ju tas i pm eller annan kontaktmetod om så föredras.
Mvh
Linus

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Thaisthetic skrev:
Hej!
Jag tänkte ifall man kanske kunde implementera ett kommentarsfält eller typ en frågeruta i försäljningsinläggen. Detta är mest med tanke på hur det kan bli att en säljare blir tvungen att svara på samma fråga ganska många gånger, och om man har en allmän fråga där andra kan ta del av infomationen kan det vara bra.
Men då gäller det snabba frågor, typ, ålder på djuret, storlek, sådant som man kanske missat att lägga i annonsen. Övriga diskussioner kan ju tas i pm eller annan kontaktmetod om så föredras.
Mvh
Linus

Om en fråga upprepas av flera personer hoppas jag att säljaren förstår att det kan vara bra att lägga till det i annonsen. :) Jag tror det bara blir plottrigt om det skulle gå att kommentera annonserna.

321
444
Daniel_S:
Jag tycker att Linus kommit på något bra här. Inte ett kommentarsfält kanske men däremot några extra ifyllnadsfält när man lägger in en annons.

Dessa fält kan komma upp när man skapar en ny annons och väljer köpes/säljes av något djurslag. Fälten ska inte vara tvingande utan frivilliga. Dessa kan fungera som ett stöd för annonsören och  gör annonsering tydligare och bättre vilket också leder till att annonsören får mindre frågor om samma sak och förenklar även för en eventuell köpare i sitt val av att hitta rätt djur.

Svårt att förklara hur jag tänker, men jag bifogar en bild så kanske det blir klarare...

 

321
444
Daniel_S:
Även detta fält skulle jag vilja se som en kryssfråga vid inläggningen...

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild