Afrikansk jättetusenfoting HJÄLP

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

53
19
Thaisthetic:
Hej!
Jag har haft min tusenfoting sedan i december. Den har fungerat hur bra som helst, ätit, druckit och promenerat runt. Men nu precis märkte jag att den har rullat ihop sig, inte så konstigt. Men den reagerar inte på någonting. Sprayade vatten på den, petade på den, ingen reaktion. Däremot är den väldigt bestämd med att den ska ligga ihoprullad.

Är den påväg att börja ömsa eller är den på väg att kola vippen?

Tack på förhand.

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Thaisthetic skrev:
Hej!
Jag har haft min tusenfoting sedan i december. Den har fungerat hur bra som helst, ätit, druckit och promenerat runt. Men nu precis märkte jag att den har rullat ihop sig, inte så konstigt. Men den reagerar inte på någonting. Sprayade vatten på den, petade på den, ingen reaktion. Däremot är den väldigt bestämd med att den ska ligga ihoprullad.

Är den påväg att börja ömsa eller är den på väg att kola vippen?

Tack på förhand.

Pröva att lägga den ostört. Kanske tar någon dag, men såsmåningom så varknar den till liv. Kanske ska kolla över så det inte är för torrt. Har den 10 cm substrat, kan tänka mig att den ligger igoprullad om den inte kan gräva.

53
19
Thaisthetic:
EmanuelKarl skrev:

Pröva att lägga den ostört. Kanske tar någon dag, men såsmåningom så varknar den till liv. Kanske ska kolla över så det inte är för torrt. Har den 10 cm substrat, kan tänka mig att den ligger igoprullad om den inte kan gräva.


Den kan gräva däremot kan substratet vara lite torrt, ska se över det.

53
19
Thaisthetic:
EmanuelKarl skrev:

Pröva att lägga den ostört. Kanske tar någon dag, men såsmåningom så varknar den till liv. Kanske ska kolla över så det inte är för torrt. Har den 10 cm substrat, kan tänka mig att den ligger igoprullad om den inte kan gräva.


Det gjorde susen, han kvicknade till direkt. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild