Expo väst 30 mars inställd

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Hejsan!

Jag vill bara säga att jag hittade information Expo väst den 30 mars är inställd. Hittade informationen idag efter att en medlem på sidan tipsat mig. Detta på grund utav en fråga om försäkringsansvar mellan tropikföreningen och stiftelsen Åhaga enligt deras hemsida:
tfamazonas.se/portfolio-items/expo-vast1/

Finns ju ett gäng trevliga reptilmässor utöver Expo väst. På deras hemsida såg det ut som om de antagligen hittar lokal till höstmässan, men att tiden är för knapp för att hitta en till vårmässan.

/Emanuel

2966
1645
Hoggaforfan:
Jag hoppas de lägger den i Jönköping, det är väl där knutpunkten för stambanan är så lite bättre förbindelser för dem som inte är från Stockholm eller längs västkusten. 6 timmar med tåg för mig, 3 med bil.

388
460
australis66:
Blir en mässa i Malmö den 30/3 eftersom expo väst blev inställt.


5114
3882
Tropfrog:
Synd, det är ju väldigt bra lokaler och ett bra arrangemang. Hoppas att det löser sig till i höst.

Mvh
Magnus 

62
31
kreatur:
Hoggaforfan skrev:
Jag hoppas de lägger den i Jönköping, det är väl där knutpunkten för stambanan är så lite bättre förbindelser för dem som inte är från Stockholm eller längs västkusten. 6 timmar med tåg för mig, 3 med bil.

jag håller med hoggan. jönköping hade väll varit smidigast för dem flesta. 

412
419
Hadara:

Hoggaforfan skrev:
Jag hoppas de lägger den i Jönköping, det är väl där knutpunkten för stambanan är så lite bättre förbindelser för dem som inte är från Stockholm eller längs västkusten. 6 timmar med tåg för mig, 3 med bil.


Folk klagade inte när expo väst var expo syd :P ... Borås är ju närmre iaf för de som bor högre upp. Jag som göteborgare är skitnöjd över placeringen i Borås. 

Isåfall kan någon av mässorna runt stockholm och där uppe flytta ner istället! 


21
2
Shuuji:
Att de inte kollade med Borås stadspark vid djurparken ifall åhaga ställer till med problem.. är ju andra mössor som hålls där till och från..

Tråkigt anyhow

2966
1645
Hoggaforfan:
Hadara skrev:


 

Folk klagade inte när expo väst var expo syd :P ... Borås är ju närmre iaf för de som bor högre upp. Jag som göteborgare är skitnöjd över placeringen i Borås. 

Isåfall kan någon av mässorna runt stockholm och där uppe flytta ner istället! 


Stambanan ner i stort sett ;-)
Jo, det är bättre så sett men tar minst ett extra byte jämfört med Jönköping för många, tror jag. Kanske bara Blekinge som har de färdproblemen. Men visst har den legat lite knasigt till i Kristianstad (om än förbannat smidigt :-P) som Sveriges största mässa.
Trist vilket som då jag förstått att det var bra lokaler
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild