vattenskål

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

63
0
bubbelrollerboy:

hej! undrar vart man kan få tag på stora vatten bad till ormen? eller något smidigt sätt att bygga egen ?


366
156
Linus:

Det finns väldigt bra (enligt mig) hammarplastlådor för ändamålet. De är ju dock inte så värst estetiskt tilltalande, men det är nog den enda nackdelen jag kan komma på :)


9
0
snakemaster:

Jag är på jakt efter större skål själv och det är svårt att hitta. just nu har ja en kattlåda som vattenskål men vill ha nåt som ser mer "äkta" ut. jag tror på att gjuta egen.


63
0
bubbelrollerboy:

jaa verkar vara jäkligt svårt att få tag på något stort snyggt :S enda sättet är nog att göra egen eller ha någon ful plast låda tyvär


43
3
danneler:

jag funderar själv på att köpa ett fågelbad =P.. dom är stora och om man hittar en som itne väger så mycket så kan det gå rätt så bra..


276
118
Maqea:

Jag har planer på att göra en form/utsida till en plastlåda. Jag menar använda samma teknik som man gör bakgrunder på. Då döljs plastlådan till största delen och man kan ta ut plastlådan och tvätta den/decinficera den enkelt.


733
295
markusbabs:

På HC har dom STORA vattenskålar, Säkert upp till 40-50 cm :)


9
0
snakemaster:

då får man hoppa in på HC och glo lite då.


733
295
markusbabs:

www.herperschoise.se/product.html/vattendel/vattenskal-xxl?category_id=51

 

Denna är ju rätt så rejäl, dock så får man väll be sambon om bärhjälp varje gång man ska byta vatten ;)   Väger säkert 375 kg.


57
0
Batista123:

titta på mundalzoo reptil anars i någon annan zoo afär och i sista hand ställ in en baga till den och lägg hjord eller nått liknande runt så det blir ett vatten hål tycker ja

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild