Groddag i Jönköping 28 oktober

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

60
163
Pelle:

Nu kommande lördag 28 oktober har Svenska Dendrobatidsällskapet en medlemsträff i Jönköping med massa gott och blandat. Vi börjar dagen med köp&sälj blandat med kaffe och massa grodsnack och efter vi sedan har ätit lunch så blir det skön föreläsning. 


Andreas Altenmüller 
kommer hit från tyskland och berättar om hållande och avel av Mantella i terrarium så missa inte detta. 

Notera att detta är ett event för medlemmar så det är ingen officiell mässa men medlemsskap går att lösa vid dörren om det inte är ordnat innan. 



60
163
Pelle:
Groddagen är över och det var ett fantastiskt bra föredrag om hållande och avel av Mantella sp. ni som inte var där missade verkligen något. Jag blev verkligen sugen på att skaffa mig någon art av detta vackra släkte grodor från Madagaskar, och di vet väl att man alltid får plats med ett terrarium till. ;) 

Nästa medlemsträff blir nån gång under våren 2018 och datum kommer så fort det är spikat vilket jag gissar blir inom den närmsta tiden. 

Är ni intresserade av pilgiftsgrodor och Mantella så tveka inte att gå med i SDS (Svenska Dendrobatidsällskapet) för där finns en skön samling medlemmar som nördat in sig på dessa små juveler. Alla är välkomna, stora som små, okunniga som kunniga. En förening är inte bättre än vad medlemmarna gör den till så ju fler vi är desto mer kan vi hitta på.

www.pilgift.se 

173
261
ricard:
Tack Pelle! Grymt bra dag blev det! :D
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild