Anföll glaset..

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

218
47
asus:

hej har nyligen köpt ny orm, har haft (4st innan) men aldrig varit med om detta betende. :s

brukar ha hunden på mitt rum och den är hur ska man säga det, hemskt nyfiken på terrariet. idag för en liten stund sen så satt hunden och stirrade in.

helt plötsligt så gjorde ormen ett anfall men blev såklart stoppad av glaset. och det dunkade till lite. och det jag undrar då är om det kan skada ormen på något sätt att han dunkar huvudet i glaset eller så?.

rent logiskt så borde det ju göra det väl?

skriv gärna tips.

 


1662
779
fluffis:

Om inte annat så verkar det som att ormen inte är bekväm med att ha hunden där. För att låta ormen slippa denna stress så släpp inte in hunden i ormrummet mer.


218
47
asus:

får försöka hålla den borta därifrån haha :) men kan man inte tona glaset eller liknande så jag ser in men den ser inte mkt ut det borde väl underlätta?

om det går och nån vet får ni gärna berätta hur haha


104
11
_kim_:

Eller så hänger du för en handduk eller nått framför glaset när du har hunden i rummet helt enkelt =)

 

//Kim


218
47
asus:

haha joo får ta och göra det det var så simpelt så man inte kom på det själv XD


104
11
_kim_:

Fast det är ju alltid roligare med en mer avancerad lösning :D

 

//Kim


218
47
asus:

jaaa exakt:).


197
14
SibiriskTiger:

Det borde ju finnas toningsfilm att köpa som bara ger insyn från ena hållet. :) 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild