Budgetts groda, Sverige

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

9
0
bjorlinglinn:
Hur vanliga är budgett frogs i sverige? Vart kan man få tag i en? Vad kräver dom för skötsel?

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Jag vet inte hur vanliga de är men det finns ett skötselråd om den grodan här under skötselråd

2966
1645
Hoggaforfan:
Ser ut att vara 3 medlemmar som har arten. Osäker om jag har sett den på mässor men inget jag tittat efter så kanske finns ändå. I värsta fall går den att få tag på via Hamm (världens största djurmässa?)

321
444
Daniel_S:
Inte jättevanliga, men säkert inte heller jättesvåra att få tag på. Jag har haft ett 10-tal exemplar för några år sen. Flera djurbitiker kan säkert få hem dessa. 

9
0
bjorlinglinn:
Ja i hamm lär dom absolut finnas! Får kika runt lite :)

5
2
Shooso:
Tror att Herpers Chioce haft någon till försäljning - Är väl drygt 2 timmar från Örebro tror jag om jag inte är helt ute och cyklar :) Relativt nära iaf haha

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
Shooso skrev:
Tror att Herpers Chioce haft någon till försäljning - Är väl drygt 2 timmar från Örebro tror jag om jag inte är helt ute och cyklar :) Relativt nära iaf haha

 Varför inte säga att det ligger precis utanför Uppsala istället? =P
Att säga att det ligger 2 timmar från Örebro säger juh inte så mycket. Åker man 2 timmar åt fel håll hamnar man nämligen i Skövde tex. =P

5
2
Shooso:
Flyers90 skrev:

 Varför inte säga att det ligger precis utanför Uppsala istället? =P
Att säga att det ligger 2 timmar från Örebro säger juh inte så mycket. Åker man 2 timmar åt fel håll hamnar man nämligen i Skövde tex. =P


Haha jo du har ju rätt - Men såg på Bjorlinglinn´s profil att hon va från Örebro :) Då tar det typ 2 timmar för henne, så skrev så eftersom det är henne jag tänkte hjälpa :P 

Men annars har du obviously rätt lol - Vet ju inte om hon är från Örebro egentligen, men jag chansade :D
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild