Städpatrull

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

44
14
Linus94:
Jag beställde gråsuggor och hoppstrjätar från herpers men gråsuggorna var slut. Hur bra klarar endast hoppstjärar av ett 30x30x45? Hört att hoppstjärtar och gråsuggor bryter ner olika saker, kommer däremot inte ihåg vad. Tänker att jag kanske hittar gråsuggor på nästa mässa i Malmö om lite drygt en månad annars. Vad tror ni?

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Linus94: skrev:
Jag beställde gråsuggor och hoppstrjätar från herpers men gråsuggorna var slut. Hur bra klarar endast hoppstjärar av ett 30x30x45? Hört att hoppstjärtar och gråsuggor bryter ner olika saker, kommer däremot inte ihåg vad. Tänker att jag kanske hittar gråsuggor på nästa mässa i Malmö om lite drygt en månad annars. Vad tror ni?

Vissa har inga städare alls ävenom det är bra att ha så bara hoppstjärtar är ändå mycket bättre än inget. Så du behöver inte skynda dig. En månad är inga problem. Jag hade inga städare hos min ögonfransgecko på två år. Så det är inga problem.

44
14
Linus94:
EmanuelKarl: skrev:

Vissa har inga städare alls ävenom det är bra att ha så bara hoppstjärtar är ändå mycket bättre än inget. Så du behöver inte skynda dig. En månad är inga problem. Jag hade inga städare hos min ögonfransgecko på två år. Så det är inga problem.


Tack! 

388
460
australis66:
EmanuelKarl: skrev:

Vissa har inga städare alls ävenom det är bra att ha så bara hoppstjärtar är ändå mycket bättre än inget. Så du behöver inte skynda dig. En månad är inga problem. Jag hade inga städare hos min ögonfransgecko på två år. Så det är inga problem.


Klarar hoppstjärtarna sig i ökenburkar också eller endast i fuktig miljö? 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Python88: skrev:


Klarar hoppstjärtarna sig i ökenburkar också eller endast i fuktig miljö? 

De behöver nog fukt tror jag. För om substratet hos mina torkar ut så dör de. Så troligen dör de. Ännu känsligare är gräsuggor som är beroende av fukt då de andas med gälar
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild