Tar upp hobbyn igen
Senast aktiva trådarna
Uppfödare av Chuckwalla ?
Chuckwalla
Majsorm morpher
TurboAvel- nya krav
Spindel utifrån?
Vilken kyla klarar dubia?
Tillståndskrav för orm
Vilket djur går snabbast att avla?
Finns det något bra litet terrariehusdjur med lätt skötsel tex groda eller insekt
Skrämmande svar av AI-översikten på google
GBB hona trummar utan hane i närheten
Tips på växter ifrån den vanliga blomsterhandeln
Orälia jur 2026 Vellingeblomman
vad finns det för terrrariedjur som man kan ta upp är små och behöver liten skötsel
Nybörjare här
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan:
(exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Hej. Köpte ett terrarium idag, jag planerar att ha någon mindre ödleart som jag kan hålla i par eller trio. Terrariet har måtten L 100 d 50 h 40. Jag har sett snygga bakgrunder gjorda av fogskum. Jag tänkte spraya det och ha stenar och någon rot i bakgrunden. Efter härdning tänkte jag köra med Zoomeds excavator och gömma skarvar och skum. Jag tänkte skapa en torrare biotop med lite levande växter. Viket fogskum ska jag köra med som inte är farligt?
Det går frammåt.jpg)
.jpg)
.jpg)
Jag fick på färg på cementen idag vilket jag blev nöjd med. Men har någon tips på hur ja kan få torven att fästa bra? Jag körde genomskinlig akvatie silikon på vissa ställen mellan cementen men det blev inte alls bra . Någon som har ett bra tipps på hur jag löser detta . Har hört att man kan köra latex och torvblandning men förstår inte riktigt hur jag ska göra ??? Tack i förhand
Börjar bli klar för inredning. Jag ska på med lite mer torv på vissa ställen men annars är jag ganska nöjd .jpg)
.jpg)
.jpg)