Expo Stockholm 27/5-2017

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

62
31
kreatur:
Tyvärr så var Malmömässan också riktigt dålig tycker jag. Kom inte hem med något..

49
27
Fafner:
Jag tycker att mässan var väldigt bra sammansatt. Visst det var lite glest på djursäljare men det är nog inte det enklaste att få fram sådana hela tiden då dom också har andra saker för sig.

Trotts att det var glest på säljare när det gäller djur så fanns det endå vissa guldkorn som jag tidigare aldrig har sett på mässor som tex Noshornsleguaner.

Förra gången som mässan var i Södertälje så var det betydligt fler utländska säljare och det var just de som gjorde att den mässan var väldigt lyckad. Hur ska man kunna motivera dessa säljare att ta sig till en mässa i Sverige hela tiden.

Jag tycker att föreningen gjorde ett väldigt bra jobb med mässan, ni hade även koll på hundar som blev lämnade i bilen i värmen så bra koll i lokalen och utanför.

Själv fick jag med mig.

Dubia
Zhopobas
Mjölmask
3st Terrarier

Jag lyckades att hålla mig borta från att köpa en Cranwelli och det är bra gjort för att vara jag :D

Tack för en bra mässa!

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Eftersom det även var mässa i Malmö samtidigt så är det inte så konstigt att det inte var så många säljare som kom nerifrån. 
Tycker det var en bra mässa, brukar vara ungefär samma utbud på djur och tillbehör iaf även fast det är fler säljare 

Medlem i SHF
192
361
Thinning:
Tyckte det var en lyckad mässa, sålde en del böcker och tidningar samt köpte en del litteratur (böcker kan man aldrig ha för mycket av), foder och tillbehör.
Det var roligt att träffa mycket folk på mässan. Jag hann inte kolla djurutbudet så mycket men såg iallafall två riktigt läckra ödlor som man skulle kunna tänka sig att ha, Dasia smaragdina och Gastropholis prasina, häftiga djur verkligen!

Tack för den här gången, vi ses i september!
Med vänlig hälsning, Björn Thinning  

953
1840
peter54:

quote/Tack för den här gången, vi ses i september!
Med vänlig hälsning, Björn Thinning  [/quote]

Är den också i Södertälje?

Medlem i SHF
192
361
Thinning:
peter54 skrev:

quote/Tack för den här gången, vi ses i september!
Med vänlig hälsning, Björn Thinning  


Är den också i Södertälje?[/quote]
Japp! 30/9 samma plats, samma tid.
Hoppas vi ses då!

Med vänlig hälsning, Björn 

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Jag tycker också mässan var bra trots att det fanns plats för fler säljare. Träffade mycket trevligt folk, fick sålt en trio ormar och kom endast hem med lite foder, ett litet terrarium samt ett par skorpioner. 


Medlem i SHF
54
54
Fredde_C:
Som vanligt en bra organiserad mässa utan strul och frukosten för säljare är ett klart plus i kanten.
Hade säkerligen varit mer besökare om det inte varit så otroligt fint väder men jag sålde i princip slut på bordet så klagar inte. 

Syns i september 
/Fredde

181
110
Stina:

Trivsam mässa på alla sätt. Sålde alla djur jag hade med mig ( fransgeckos ) o massor med korkrör så enda som vart kvar var en lysramp.

Mkt god o uppskattad frukost från arrangörerna :-)

 


Medlem i DHF
263
355
McPede:
Vem sålde färska nopales (Opuntia sp.) på mässan?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild