Youtube

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

128
13
reptilkungen65:
Hej. Jag vill veta om det finns reptilkanaler, videor på svenska? Hittar inte så mycket, men vill veta har du en eller så.

128
13
reptilkungen65:
Vet någon?

Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:

Nej jag vet ingen svensk som lägger upp aktivt, finns ju en hel del från utlandet dock. Personligen har jag slutat följa många av dom för jag delar absolut inte deras syn på hur ormar bör hållas i fångenskap. Vissa samlar på djur medans andra håller djuren för passionen tycker jag :) Men finns mycket att titta på när man söker runt på youtube! 

Vi har pratat om att göra nån kanal eller liknande på youtube där vi visar händelser osv från ormrummet.. Men vi får se vad som händer :) Finns definitivt hål att fylla när det gäller att sprida rätt kunskap om ormar och övriga reptiler. 

Det enda vi lagt ut på tuben än så länge är en matningsvideo. Är du intresserad av ormar kanske den är trevlig att kika på :) 

www.youtube.com/watch?v=70Mi2A1Caew


49
27
Fafner:
Jag och min sambo håller på att göra en kanal, dock kommer den enbart att handla om Pacman grodor och Pyxi grodor. Den kommer endast att vara på svenska och samtidigt att vara barnvänlig.

mvh.

2
1
Gustav_med_ormen:
Jonas_ skrev:
Nej jag vet ingen svensk som lägger upp aktivt, finns ju en hel del från utlandet dock. Personligen har jag slutat följa många av dom för jag delar absolut inte deras syn på hur ormar bör hållas i fångenskap. Vissa samlar på djur medans andra håller djuren för passionen tycker jag :) Men finns mycket att titta på när man söker runt på youtube! 

Vi har pratat om att göra nån kanal eller liknande på youtube där vi visar händelser osv från ormrummet.. Men vi får se vad som händer :) Finns definitivt hål att fylla när det gäller att sprida rätt kunskap om ormar och övriga reptiler. 

Det enda vi lagt ut på tuben än så länge är en matningsvideo. Är du intresserad av ormar kanske den är trevlig att kika på :) 

www.youtube.com/watch?v=70Mi2A1Caew


Den där videon var faktiskt väldigt bra.

179
46
Reptilmannen2002:
Fafner skrev:
Jag och min sambo håller på att göra en kanal, dock kommer den enbart att handla om Pacman grodor och Pyxi grodor. Den kommer endast att vara på svenska och samtidigt att vara barnvänlig.

mvh.


Kul kommer lätt titta på den om den nu skapas

128
13
reptilkungen65:
Fafner skrev:
Jag och min sambo håller på att göra en kanal, dock kommer den enbart att handla om Pacman grodor och Pyxi grodor. Den kommer endast att vara på svenska och samtidigt att vara barnvänlig.

mvh.

Jag kommer att titta på den och prenumerera om den nu skapas.

128
13
reptilkungen65:
Hittade denna för ett tag sen www.youtube.com/channel/UCSJpZaFLu0fpzC2IBynlqaw

49
27
Fafner:
reptilkungen65 skrev:

Jag kommer att titta på den och prenumerera om den nu skapas.



Vad roligt. Den är redan igång med lite matningar. Jobbar på mer videor :)

128
13
reptilkungen65:
Fafner skrev:



Vad roligt. Den är redan igång med lite matningar. Jobbar på mer videor :) :)

Vad heter den?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild