Den här larven var i jorden som kom med gråsuggorna jag köpte

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

185
27
Felefjonken:
Den här larven var i jorden som kom med dem kubanska gråsuggorna jag köpte.


273
148
Flosker:
Hej troligen någon form av fluglarv/harkranks liknade men ofarlig ochg går bra att mata med om man har ödlor eller grodor. Vart köpte du gråsugorna?

Mvh Micke

185
27
Felefjonken:
Flosker skrev:
Vart köpte du gråsugorna?


På terrariedjur från AlexGustavsson.

214
333
MartinJ:
Felefjonken skrev:
Den här larven var i jorden som kom med dem kubanska gråsuggorna jag köpte.


Ok. Vad är det du vill få fram av denna tråd? Just nu ser det endast ut som ett underligt och ogenomtänkt försökt till smutskastning. Om du faktiskt formulerar en fråga, eller på något sätt framför vad du vill få ut av tråden, så höjer det kvalitén på tråden (och forumet överlag) rejält (och ser till att folk faktiskt kan hjälpa dig).

185
27
Felefjonken:
MartinJ skrev:

Ok. Vad är det du vill få fram av denna tråd? Just nu ser det endast ut som ett underligt och ogenomtänkt försökt till smutskastning. Om du faktiskt formulerar en fråga, eller på något sätt framför vad du vill få ut av tråden, så höjer det kvalitén på tråden (och forumet överlag) rejält (och ser till att folk faktiskt kan hjälpa dig).


Jag glömde att fråga om det är farligt för mina ögonfransgeckoödlor.

273
148
Flosker:
MartinJ skrev:

Ok. Vad är det du vill få fram av denna tråd? Just nu ser det endast ut som ett underligt och ogenomtänkt försökt till smutskastning. Om du faktiskt formulerar en fråga, eller på något sätt framför vad du vill få ut av tråden, så höjer det kvalitén på tråden (och forumet överlag) rejält (och ser till att folk faktiskt kan hjälpa dig).

Hej nej absolut inte. Jag odlar 4 arter gråsuggor och levererar till HC. Kanske jag skulle frågat om de var köpta där så hade det inte sätt lika illa ut. För om de var från mina måste jag fundera på hur lilla larven hamnade i odlingen. Och set går alldeles utmärkt att låta ödlan äta den. Mina kulturer skulle kunna inhåva larver då jag använder en del trä utifrån till mitt substrat. Med vänlig hälsning, Micke
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild